Verzorgen wij indirect antwoorden voor de bibliotheek service Al@din?

Nogmaals een vraag naar aanleiding van de vraag betreffende de geverifieerde gebruikers
(http://www.goeievraag.nl/vraag/betekent-gebruiker-gv-gecertificeerd-sterretje.25384)

De gecertificeerde gebruiker in kwestie (DeBibliotheek) geeft een reactie op het antwoord van Suus. Deze reactie luidt:

"dat was een zogenaamde hersenkraker, een vraag van een klant aan al@din waar wij geen antwoord op konden vinden"

( Direct de site van Aladin ( http://aladin.bibliotheek.nl/ ) er even bijgezocht en daar kom ik iets tegen dat verdacht veel lijkt op GoeieVraag, alleen komt het antwoord daar maar van één kant. )

Kunnen onze antwoorden daar zomaar voor gebruikt worden? En zo ja: waarom staat GV dan niet vermeldt onder het kopje Samenwerkingspartners?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C4th, wat ben je scherp vanavond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, ik lag gisteren vroeg in bed zal ik maar zeggen :)

Het beste antwoord

Concluderend uit die opmerking die jij hier ook aanhaalt zeg ik ja, als ze er met de zogenoemde 'hersenkrakers' niet meer uitkomen proberen ze het (soms) hier.

Onze antwoorden kunnen daar inderdaad zomaar voor gebruikt worden, immers artikel 12 lid c van de voorwaarden (link staat onderaan de pagina, ik zet hem gemakshalve hieronder ook nog even neer) luidt:

# verleent de Geregistreerde Gebruiker ilse media een wereldwijde, niet-exclusieve, royaltyvrije, overdraagbare licentie (met het recht tot sublicentie) om deze Inhoud op de Website of op andere websites van ilse media te publiceren en anderszins te gebruiken, te kopiëren en al dan niet commercieel te exploiteren en te verspreiden, afgeleide werken te maken, en de Inhoud te tonen in verband met de verlening van de diensten en anderszins in verband met het aanbieden van de Website en aanverwante activiteiten van ilse media, waaronder het promoten en verder verspreiden van de Website (en daarvan afgeleide werken), in welke media-formats en via welke mediakanalen dan ook;

Of dit soort bedingen in algemene voorwaarden als zodanig kan is misschien niet een geheel uitgemaakte zaak, zie bijvoorbeeld mijn tweede bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk er is altijd wel iemand vriendelijk genoeg even wat kleine lettertjes die C4th regelmatig overslaat te herhalen.
Goed antwoord, leuke bron (vooral die regel over het ervaren van aansprakelijkheid).
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Arnoud Engelfriet, die dat blog schrijft heeft soms wel interessante stukjes.